Saturday, January 30, 2010

Selamat hari lahir Kak Yan

Alhamdulillah, biarpun dalam kecelaruan Dla masih boleh tenang menghadapi segalanya. Dla dah mula dapat Kerja Kursus untuk semester ini. Nota Independent Self Learning (ISL) masih banyak belum diselesaikan. Nampaknya Dla perlu lebih pantas. Kalau tidak bukan ketinggalan dengan kawan-kawan, malah diri sendiri yang susah nanti. Lab report masih berbaki satu. Tutorial baru separuh jalan.

Dalam pada kesibukkan melaksanakan tanggungjawab sebagai seorang pelajar. Sempat juga Dla dan kawan-kawan keluar berjalan-jalan. Kononnya lari sebentar dari kekacauan fikiran yang sedang menular akibat kerja yang banyak belum diselesaikan. Pada 22 Januari yang lalu, Dla dan kawan-kawan sempat keluar menyambut hari lahir Kak Yan, salah seorang student baru dalam kelas Dla yang sebelum ini belajar di INTECT Uitm.


Kami rancang dalam keadaan tergesa-gesa sebab semuanya sibuk dengan kelas. Alhamdulillah, kebetulan Dla dan Atiqah sempat curi-curi keluar membeli kek dan makanan tanpa diketahui Kak Yan. Kami terus bawa Kak Yan keluar usai kelas ELP dan ke Masjid Negeri, solat Asar di sana.

Walaupun secara kecil-kecilan, kami semua rasa ia sangat bermakna. Kak Yan pun terkejut juga .Destinasi kami hanyalah di Taman Tasik Seremban.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...