Sunday, May 16, 2010

hari lahir saya =)


Assalamualaikum.. kita masih berada dalam suasana bulan Mei, rasanya belum terlambat nak ucapkan "selamat hari lahir" buat Dla sendiri. (Tanggal 7 Mei 2010 yang lalu). Alhamdulillah sudah sampai masanya Dla melepasi satu rantaian yang bakal menjadi penilaian buat diri Dla sendiri sebelum dan sesudah Dla berusia 20. 

Banyak yang telah Dla lalui sepanjang 20 tahun berjalan di bumi Allah, semakin meningkat usia semakin dekat Dla kepada kematian. Teringat gurauan Ustaz Sabri katanya dah dekat dengan keranda tu. Justeru, amalan juga perlu ditingkatkan seiring dan lebih lagi.



Mudah-mudahan di usia 20, ada transformasi yang bakal Dla laksana, terutamanya dari segi rohaniah. Insya Allah. Owh ya. tidak lupa buat sahabat2, Kak Ton, Atiqah, Kak Fatim dan Kak Yan yang buat suprise lewat pagi 7 mei, memang tak sangka. Sempat juga mereka masakkan spageti kegemaran  Dla bersama kek tiramisu. Pandai mereka sorok-sorok tanpa pengetahuan Dla. Terima kasih..

Salam sayang dariku buat sahabat2 dan keluarga.. sayang semua kerana Allah.. terima kasih atas ucapan dan doa dari kalian semua sempena hari lahirku ke 20..semoga kita dalam lindungan dan keberkatan Allah..


4 comments:

LoNgJaR said...

selamat hari ulangtahun kelahiran dila..
semoga Allah pjgkan umur dila di dlm kerahmatannya..
dimurahkan rezki yg diberkati..

adilah md shah said...

terima kasih kak.. hehe lambat update.. Amin untuk doa akak.. semoga akak dalam lindungan Allah..

mvp_dina13 said...

TEPI SKET!!!

hepi belated dilah!
maaf ya lupa..

adilah md shah said...

dina.. xpela.. kan dah wish aritu.. hehe terima kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...