Sunday, February 15, 2009

laksiCa..my new pet

comey tak laksiCa.. dla suke sangat pade kucing,hamster, burung.. mase kecik2 slalu bela.. tapi kucing yang paling best. sayang sangat dekat kucing2 dla. tapi sejak dla balik dari uitm dulu, kucing2 dla semua da xde. abah kate mungkin kucing2 dla rindu nak jumpe dla. 3 minggu dla cari kucing dla tapi tak jumpe. nanges je. sedih sangat. mane taknye, dulu mase kucing 2 lahir dla jadi bidannye.. ingat lagi pukul 3 pagi. kat atas katil sebelah dla. kat kucing tu la tempat nak cerita macam2. tido same2, makan same2 mandi dla mandikan. 2 la kawan yang best. sekarang ni bile tinggal kat hostel, selalu terserempak dengan kucing yang tak bertuan. kadang2 tu belai2 jugak. nak bawak masuk bilik, roomate tak bagi. dy ciap kate "kau bawak masuk bilik ciap kau.." hehe. nak bela ikan emas dalam balang pun tak boleh. nak bela hamster lagi la dy geli. jadi terpakselah rancang plan seterusnye..bela hamster dalam blog pun ok jugak. =).. fobia jugak bela hamster ni bile terkenangkan satu peristiwa dulu masa tolong belakan hamster abang.. mane taknye adik bela kucing abang bela hamster. paham2 jela. tak pasal2 duitku habis untuk bayar ganti rugi.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...