Friday, May 8, 2009

eppy bufday to me =)..True Or Dare..



7 mei..xsangke classmate buat bufday suprise kat dla...memang heppi dan meriah sangat..rasa betul2 dihargai.. terima kasih sangat2 kat atiq...roomate yang tercinta sebab rancang semua ni.. tak lupa juga kat zahidan.. ku yang best..dan adi yang senyum sokmo..sebelum tu si atiq sibuk bawa dla pusing2 blok yang ade kat ipg tu..ntah apa pasal ntah.. kononnya si zahidan kata pensyarah nak jumpa.. balik kelas je pintu bertutup dan tiba2...SUPRISE!! hehehe...tak terkata apa.. terima kasih beribu-ribu lemon kat korang semua... atiq tahu dla suka coklat..jadi banyak la makan2 coklat yang ada..then lepas da puas celebrate,kita semua main game TRUE and DARE...memang habisla rahsia2 terbongkar.. kelakar betul..ada yang sampai trauma nak main game ni.terimbas kenangan silam..tapi kita semua sepakat..apa yang terbongkar semua habis dekat situ je.. pendekkan cerita..antara kita2 aje..nilah bufday dla yang paling bahagia..di samping kawan2 "SCIENCE ODYSSEY"... keep in touch..korang memang best...selalu orang fikir budak2 sains ni skema dan susah nak bergaul..tapi sebenarnya kita tak macam tu kan..kita heppi je.. sayang korang semua.. terima kasih untuk segalanya...


adel main suap2 ngan atiq


yummy..choco cake..!


u!! true or dare??



best xbufday dla?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...