Friday, January 22, 2010

Sabriena and me giveaway

Selagi ada giveaway, selagi tu Dla tak berhenti menaip. Kali ni Dla cuba giveaway dari Wanie's Craft Cottage pula. Tengok cupcake jars ni ingat dulu zaman suka buat bintang kertas yang kecik-kecik mesti kumpul dalam satu jar. Seronok je, macam-macam warna, siap boleh main counting lagi. Dla rasalah kalau Dla dapat cupcake jars tu, Dla nak isi origami burung jinjang banyak-banyak selagi muat. Sweetkan??


Giveaway nie yg paling simple...just become my follower...then letak nama & ur blog link/email in my comment...that's it...Kemudian bila dah sampai tarikh tutup..Niena akan mencabut undi..

Tarikh tutup adalah pada ~ 20 January 2010 (on niena's birthday)

Pemenang akan mendapat hadiah....


Cupcake Jars (pencils/pen/scissors/buttons holder)
I'm using the biggest Prego Jar hehe


Dla : Dla akan tunggu cabutan giveaway ni.
Owh ya, selamat hari lahir buat penganjur giveaway dan sabriena.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...