Sunday, June 20, 2010

Burung Twitter atau Ikan Paus?


Assalamualaikum.. Ha tengok dekat atas tu. Ada macam burung Twitter tak? Bila Dla tanya kawan-kawan, ramai yang cakap felt keychain di atas macam ikan paus. Aik ada rupa ikan paus ke? apa-apalah. Dla buat felt keychain ni lewat malam, mata pun dah mula mengantuk. Tapi oklah. Dua ekor burung twitter pun jadilah. 

Dua-dua burung twitter ni dah dibeli orang. Semoga berbahagia dengan pemilik yang baru ye. Next time Dla jahit bentuk ikan pula, tengok apa orang kata. nampak macam bentuk lain tak.


2 comments:

mvp_dina13 said...

TEPI SKET!!!

twit twit..

adilah md shah said...

hehe.. twit2 back

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...