Thursday, December 16, 2010

Eh! macam raja lawak la..

Assalamualaikum.. Dla dengan adik-beradik tengah dok tengok je tv. Tiba-tiba si Hanef anak sedara Dla menyanyi lagu tema raja lawak. Kita pun buat macam biasa. Hanef menyanyi sambil melambai-lambai hp case yang Dla baru siapkan.

Ha!! baru Dla perasan. Glitter foam atas hp case tu macam lambang raja lawak cume "R" di gantikan dengan "S" je. Hehehe, masa buat serius tak sedar macam lambang raja lawar, Hanef dah nyanyi baru perasan.

"S" tu adalah initial untuk SERI. Adik bongsu Dla. Dia kata akak ni jahitkan orang punya je, dia pun nak juga. Tu la wujudnya hp case untuk adik ni.



1 comment:

KizZ said...

Wah nak jugak wat kan untuk kiz satu...nak nak..hehe

jom sini,
www.kizgarden.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...