Wednesday, September 28, 2011

yaya sudah besar :)


Assalamualaikum... happy birthday yaya a.k.a owner blog iniblogyayaparanoia. Dah umur 22 dah kak yaya oi~~ ops yaya je :p celebrate sikit-sikit dengan classmate yang lain. Paling syok bila detik-detik kita kidnap yaya. Keluar je dari pintu pagar kampus, kena ikat mata. hehehe


Lama sangat kena ikat dalam kereta cian yaya :p siap bawak pusing-pusing pasar, jalan-jalan mana. Yaya dah confuse dah la tak nampak apa-apa.... hehe dan tada~~~!!! 


alamak video tak boleh upload pulak~~~ -_-" takpe takpe

beso tak kek tu.. sedap sangat2!


sesi bagi hadiah pulak :)


lepas tu makan-makan :)


ok ni yang Dla makan malam tu hehe 


Selamat hari lahir yaya ^_______________^


4 comments:

~♥ Mawar ♥~ said...

kek tu comell lah.. btw, selamat hari lahir untuk beliau :)

adilah md shah said...

terima kasih mawar.. cumil dan sedap ^__^

yayos said...

keke. terharus! mekasheh sume! saye suda besau! ^_^

adilah md shah said...

yea~ yaya sudah beso..terase bile tengok artis2 yang menyanyi dalam tv lebih muda.. tak gitu ya :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...