Monday, October 31, 2011

Tahniah fy :)


Assalamualaikum.. lambat post sebab baru dapat internet connection. Dla di kampung sekarang cuti Deepavali seminggu je. Lepas tu sambung cuti sendiri sampai bila Dla rasa nak balik kampus baru balik.. hehe (Jangan tiru budak nakal ok, ni first time buat macam ni, sebelum ni nerd je). 

Dla buat doodle untuk fy sempena graduasi fy dalam bidang teater, sekarang fy sambung belajar kat UKM dalam performing art. Sangat berbakat sejak dari bangku sekolah lagi. wa syoook~ ramai dah graduated. Dla lagi 2 tahun lama lagi. Tahniah fy :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...