Wednesday, March 21, 2012

Praktikum pertama ^^

Assalamualaikum.. lama tak update blog.. Banyak Idea tapi nak menulis tu kirim salam jela~

Sekarang Dla sedang menjalani praktikum yang pertama selama satu bulan bermula 19 Mac 2012 - 13 April 2012 di Sekolah Kebangsaan Labu Ulu, Batu 8 di Seremban. Insya Allah ada masa Dla akan update cerita-cerita menarik sepanjang Dla menjalani praktikum untuk dikongsi bersama ^^


**Praktikum sangat best rupanya walaupun penat dan banyak perkara yang kena prepare... Insya Allah..sedang berusaha menjadi yang terbaik..

2 comments:

Bung Muzaffar said...

Saya bekas pelatih MP Raja Melewar 1994/1997...

Praktikum adalah saat yang paling manis bagi seorang guru di sepanjang kariernya. Saya masih teringat praktikum saya di SK Kepis (Felda), Bahau. Banyak pengalaman manis di sana.

Silalah melawat blog saya.

adilah md shah said...

tak sangka ada super duper senior raja melewar singgah di blog saya :) merujuk kepada tahun praktikum cikgu tu masa tu saya kecik lagi.. tu la seronok sangat praktikum.. rasa macam tak nak balik maktab untuk sambung kulah je.. Insya Allah.. terima kasih singgah Ilham Adilah ^^

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...