Tuesday, June 11, 2013

bunga kertas A4

Assalamualaikum... Dla nk update lagi pasal bunga, tapi kali ni bunga kertas pulak. Kan sekarang trend bunga kertas yang besar. Jadi Dla pun belajar jugaklah, macam-macam bentuk, yang macam rose, yang macam kipas dan lain-lain. Kali ni buat untuk bilik pengantin yaya. Yaya nak yang simple. 

Jadi bunga ni yang paling simple dan agak mudah untuk dibuat. kos pun murah, pakai kertas A4 je hihi.. boleh cuba sendiri ok .. Cantik pun cantik kan :) 


Mulalah sesi memanjat dan melipat bersama-sama mek dan yaya.. Gambar kiteorang tak ada. 
Tak sempat snap. ^^


simple but nice kan ^^


ok dah tu je :)  yang penting xmessy :) 



iluvcrafting : masa mula2 buat tengah2 dia bergulung2 macam kon. bila dah buat ganti tengah2 bunga tu jadi bulat.. apa2 pun boleh ^^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...