Wednesday, January 26, 2011

Arnab sesat yang senang hati..

Assalamualaikum.. lama tak update blog.. Ni kad hari lahir Atiq. Kata Atiq kad ni dah boleh buat cerita dah.. Tentang seekor arnab yang macam kesesatan je..hehe

cerita kat bawah ni Atiq yang reka bila Atiq tengok kad ni :)

scene 1: pada suatu hari, arnab berjalan terkedek-kedek mencari kawan... mungkin juga dia kelaparan....

scene 2: walaupn keseorangan, arnab sangat suka hati berjalan merentasi rumput yg panjang seorang diri.. lalalalla

scene 3: dalam perjalanan, arnab keletihan... dia mencari tempat berteduh di bawah sebatang pohon yg saaaaaaangaat cantik.... "wah... cantiknya pokok itu.." Dengan perasaan yg tidak sabar, arnab meneruskan langkah ke arah pokok untuk berehat dan berteduh... TAMAT.. Itulah cerita arnab yang senang hati.. 


Ni Dla paste cerita ni tanpa edit tau.. Harap Atiq suka dengan kad ni :) Selamat hari lahir Atiq.. 


 

7 comments:

daisy said...

wow...
kreatifnya!!

adilah md shah said...

daisy.. terima kasih :)

innovator said...

follow sye taw..besh cte..haha

adilah md shah said...

:) :P hehehe

cikgu ainura said...

wow.. very nice card besday tue.. nak jugak.. hehhee

AtiQ said...

hey buddy, atiq suka sangat..
thanks dear...

adilah md shah said...

atiq... same :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...