Friday, January 14, 2011

walau apa orang kata... Ia tetap seekor singa.. :p


Assalamualaikum, kali ini Dla buat quilling card lg. Kalau anda bijak bestari, gambar apakah yang Dla dok pusing-pusing tu??? Ia sejenis binatang.. teeeet!! masa dah tamat.. 

INI ADALAH SEEKOR SINGA YANG CERIA.. okay fullstop.


Adik Dla kata ni dah macam rupa matahari je. Akak Dla pulak, "ape bendenye ni??". erkk! kenapa semua orang tak faham. Ini singa. Walau apapun, Dla tetap kata ia seekor singa.. Dla yang buat Dla tau la..  (macam tak boleh terima kenyataan.. ha dah benggang la tu Dla, buat singa tak rupe singa :p hehe).


Hehe macam emo semacam je. Dla ok je. Takpe lain kali Dla buat haiwan lain pula ek.. Harap-harap menjadi :)

"ape tengok2?? ade masalah.. " kata APE kepada si singa yang kecik.
Yang sedang tengok si singa comel tu namanya "APE" .. Sila sebut dengan sebutan yang betul. "E" tu e-taling tau. Ni kucing yang Dla kidnap (amek je kat mane-mane) masa cuti semester lepas. APE sangat manja, pantang tengok benda bergerak, walaupun sekecil jarum jam dan daun-daun pokok yang bergoyang ditiup angin, APE akan menjadi sangat teruja!


10 comments:

SyaPhoenix said...

hahahaha... serious memang comel...

tapi, pe kata, lain kali buat singa tu nampak skit dia punya misai.. pastu rambutnya mungkin boleh guna benang kait yg mcm serabut...

hehe. sekadar cadangan...

apa2 pon, nice~!

adilah md shah said...

hehe.. terima kasih atas cadangan.. Insya Allah kang kite try gune rambut2 pulak ek..

mieNt said...

comey singa 2~~
n meow2 pon comey!!

adilah md shah said...

mient.. yup.. dua2 comelkan.. hehehe :) terima kasih

siti fatimah said...

comel nya ! hee
pandai awak buat ye.. tapi lagi suka sangat kat rama2 tuh.. hee :)

adilah md shah said...

siti fatimah... awk suke rama2 ek.. hehe saya tgk singa dah xnampak rama2 dah... terima kasih datang :)

rockinsudu said...

gile cute singa tu. nk satuuuuuuuuuuuuu!! haha

^cahaya_harapan91^ said...

salam perkenalan dr IPG Kampus Kent~
http://cahayaharapan91.blogspot.com/

adilah md shah said...

rockinsudu... hehe cute ke mata terkejut! amek la kalau boleh :p

adilah md shah said...

cahaya harapan.. salam perkenalan kembali... rasa seronok kalau dapat kenalan dari IPG lagi2 yang bukan di Semenanjung.. :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...