Saturday, August 11, 2012

Lantera Cendekia.. :) mula menyala

Assalamualaikum syukur Alhamdulillah.. gabungan senior junior yang mantap mempertaruhkan kisah "Dialah Pemukul Rebana Kalbu" atau lebih dikenali sebagai Pendeta Za'ba. Tak sia-sia usaha penat lelah bersama, lebih-lebih lagi our master mind and plan maker Mohd Syafiq Aiman. 

Team senior terdiri daripada Syafiq Aiman, Nor Suria dan Thaqif. Ketiga-tiga mereka selaku pengisah memberikan persembahan yang baik. Dla (Adilah), Sallezad dan Saiful selaku teknikal muzik dan fleepbook. Alhamdulillah, merangkul Johan peringkat negeri seterusnya akan ke kebangsaan di Perlis.


Team junior pula terdiri daripada Mohd Fahmi, Satriana dan Dla (Adilah) selaku pengisah. Dan senior2 kami Syafiq Aiman, Nor Suria, Thaqif dan Sallezad selaku tulang belakang yang kukuh dah mengawal apa jua keadaan junior-junior mereka yang masih kurang berpengalaman ini. Alhamdulillah kami merangkul Naib Johan, belum ada rezeki berada dipuncak. Insya Allah kami akan cuba lagi. Terima kasih ^^. Senior-senior Dla ni sekarang di tahun akhir dan bakal menamatkan pengajian di IPG Kampus Raja Melewar pada akhir tahun 2012 ini. Serius! pasti akan rindu kerjasama, gurau senda, susah senang dan tidak akan ada galang gantinya senior yang seperti ini.

 


********************************************************

Berlatih, set up itu dan ini. Seronok!


Makan bersama-sama ketika bertanding di Politeknik Port Dickson 


Kami pergi picnic sama2.. Perkataan kat kek tu dah tak jelas 



Destinasi pilihan kami adalah Jeram Tengkek.. ^^ sebab utama kami nak pergi picnic adalah dah tak ada masa bersama sehinggalah pertandingan peringkat kebangsaan. Semua orang dah sibuk dengan urusan masing-masing. Senior-senior dah sibuk nak bentang tesis (viva), Dla pula dah start praktikum fasa 2 selama 2 bulan, junior-junior sibuk dengan aktiviti dan assignment. Jadi seminggu sebelum puasa cabut pergi picnic kejap. hihi

 Ni pertama kali Dla pergi Jeram Tengkek, sebelum ni hanya tau Jeram Toi dengan Ulu Bendul je kat sini. Serius! Subhanallah... sangat cantik pemandangannya.. air pun bersih :)


  Dla snap pic ni masa kat atas bukit.. tak tinggi sangat 


air deras dan segar.. sangat tenang

  ~!! LANTERA CENDIKIA !! ~


Team Lantera Cendekia lelaki ^^


Cantikkan ... Subhanallah :)


Ni lah.. our master mind & plan maker ^^


Suka dengan nama team kita... LANTERA CENDEKIA



:) do pray for us untuk kebangsaan nanti.. semoga segalanya berjalan dengan lancar dan beroleh kejayaan.. Insya Allah :)


No comments:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...